حمل اثاثيه منزل در اصفهان كاميون حمل اثاثيه منزل در اصفهان
19.11.1400
حمل اثاثيه منزل در اصفهان 18.11 گزينه هاي مختلف براي جابجايي محصولات از يك مكان به مكان ديگر، حالت هاي حمل و نقل ناميده مي شوند. جاده، راهآهن، هوا، آب و خطوط لوله بهعنوان پنج روش اصلي حملونقل توسط اكثر منابع در نظر گرفته ميشوند (به عنوان مثال، [2،4 8] را ببينيد). علاوه بر اين، حمل و نقل ديجيتال يا الكترونيكي در برخي متون به عنوان ششمين شيوه حمل و نقل ناميده مي شود (نگاه كنيد به، به عنوان مثال، [9]). هر يك يا چند مورد از اين شش حالت متمايز را مي توان براي تحويل محصولات به مشتريان انتخاب كرد (شكل 2.2). با اين حال، همه روشهاي حمل و نقل ممكن است گزينههاي قابل اجرا يا امكانپذير براي همه بازارها و محصولات نباشند.حملونقل جادهاي - كه به عنوان بزرگراه، كاميون و كالسكه موتوري نيز شناخته ميشود - به طور پيوسته سهم خود را از حملونقل افزايش داد. در طول دهه 1960، حمل و نقل جاده اي به شكل غالب حمل و نقل بار در ايالات متحده تبديل شد و جايگزين واگن ريلي [10] شد و اكنون 39.8 درصد از كل بار تن مايل را تشكيل مي دهد كه بيش از 68 درصد تناژ واقعي است [11]. ].مزاياي كليدي حمل و نقل جاده اي نسبت به ساير روش هاي حمل و نقل، انعطاف پذيري و تطبيق پذيري آن است. كاميون ها انعطاف پذير هستند زيرا خدمات درب به درب را بدون بارگيري يا تخليه بين مبدا و مقصد ارائه مي دهند. حمل اثاثيه منزل در اصفهان
برچسب:
امتیاز دهید:
رتبه از پنج:
<~PostRate~>
بازدید: <~PostViwe~>
+ نوشته شده: 1400/11/19 ساعت: ۱۶ توسط:sadraabar :
حمل اثاثيه منزل در اصفهان كاميون حمل اثاثيه منزل در اصفهان
16.11.1400
ارائه دهندگان حمل اثاثيه منزل در اصفهان كه مديريت كيفيت جامع (TQM)، به موقع (JIT)، شش سيگما و ساير تكنيك هاي معيار در سطح جهاني را تمرين مي كنند، كيفيتي در سطح جهاني را در تحويل به ارمغان مي آورند كه منجر به رضايت مشتري مي شود. تعهد استراتژيك به مشتريان: اين به مراقبت و توجه شخصي كه شركت براي مشتريان خود ارائه مي دهد مربوط مي شود. طبق گفته لنگلي (2007)، برتري در لجستيك براي بسياري از حملكنندگان ضروري است، تا هدف استراتژيك آنها براي ثبات در تحويل محصول برآورده شود. برون سپاري لجستيك نيازهاي زيرساخت لجستيكي فرستندهها را برطرف ميكند. در بيشتر موارد، آنها منابع اختصاصي را براي ارائه خدمات بهتر به ارسال كنندگان توليد مي كنند. 3.2.7. شاخص هاي عملكرد استراتژيك براون و همكاران (2007) دريافتند كه مديران توليد بيشتر درگير فرآيند برنامه ريزي استراتژيك در كلاس جهاني هستند تا در كارخانه هاي غير كلاس جهاني، كه نشان دهنده اهميت مشاركت عملكردي در بهبود عملكرد است. عملكرد استراتژيك به عملكرد يك شركت در ارائه خدمات به مشتريان از نظر رقابت پذيري هزينه (هيز و ويل رايت، 1984؛ راث و ميلر، 1990)، خدمات و كيفيت برتر (ناراسيمهان و جايارام، 1998؛ بردي و ترا سي، 1991)، انعطاف پذيري مربوط مي شود. در بهره برداري و تحويل (نيلي و همكاران، 1995؛ گولي، 1992؛ ناراسيمهان و جايارم، 1998)، كاهش ريسك و بهينه سازي زنجيره تامين (بوير و لوئيس، 2002). مشاهدات حاصل از اين ادبيات، از تشكيل خوشه ارائه خدمات به نام «ارائه خدمات استراتژيك»، متشكل از 9 مورد و گروهي از شاخصهاي عملكرد، يعني «شاخصهاي عملكرد استراتژيك» با پنج مورد حمايت ميكند. انگيزه بررسي ميزان تأثير اين ارائه خدمات بر شاخص هاي عملكرد استراتژيك منجر به پيشنهاد فرضيه H4 شد. H4. بين ارائه خدمات استراتژيك يك ارائه دهنده حمل اثاثيه منزل در اصفهان و شاخص هاي عملكرد استراتژيك يك مشتري ارتباط وجود دارد.
برچسب:
امتیاز دهید:
رتبه از پنج:
<~PostRate~>
بازدید: <~PostViwe~>
+ نوشته شده: 1400/11/16 ساعت: ۱۱ توسط:sadraabar :